www.mw2-norway.forumotion.com
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  PortalPortal  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

 

 Favela - Diskuter Strategier

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Neo
Admin
Neo


Antall Innlegg : 267
Join date : 08.12.2009
Bosted : Oslo

Favela - Diskuter Strategier Empty
PosteTema: Favela - Diskuter Strategier   Favela - Diskuter Strategier EmptyMan Jan 04, 2010 2:07 am

Favela - Diskuter Strategier Favela-532x532

Veldig fint om noen sitter med denne siden
oppe på pc'en når de spiller MW2.

Tenk deg at hver gang du går på en claymore,
eller blir noobtubet, eller sniper fra samme sted
hver jævla gang, og det eneste du tenker er:

HELVETTE TA DETTE SPILLET

Dette er faktisk helt supert! Hvertfall for oss!
Vi vil veldig gjerne at du er aktiv med erfaringer
fra banene! Alle opplysninger vil bli ført inn på
kartet over strategiene vi har. Alle Må Lese >
Alle Banene + Strategier.

En siste viktig ting er at jeg vil ha EN kommentar fra hver,
og helst vell organisert. Når du skal skrive på noe, trykker
du på edit øverst i høyre hjørne. Men vær så snill, gjør det
organisert, ellers blir det en drittjobb for meg.

Bruk navn på stedene på banen, og lær dem, de hjelper
oss og kommunisere med og. I steden for å si: Han er ved
det gresset, bak den greia. Kan du heller f.eks si: POPPY FIELDS
En annen måte er også å kopiere bildet og markere
forskjellige steder, claymores, tubesteder o.l i forskjellige farger
på paint og så sende det til meg.

Takker!
Til Toppen Go down
https://mw2-norway.norwegianforum.net
Neo
Admin
Neo


Antall Innlegg : 267
Join date : 08.12.2009
Bosted : Oslo

Favela - Diskuter Strategier Empty
PosteTema: Re: Favela - Diskuter Strategier   Favela - Diskuter Strategier EmptyMan Jan 04, 2010 4:59 pm

DEFEND:
Claymores:

TubeAreas:

SniperSpots:

Mine Ruter:
På Favela har jeg to ruter for defending:

1. Jeg løper opp på sørsiden av Soccer Field og mellom alle husene. Jeg løper mellom Baren og Ice Cream Baren og opp mot Crackhouse. Her tar jeg til høyre og løper opp mot spawnen. Så tar jeg ut eventuelle inaktive spillere. Så kjører jeg videre mot Playground og går videre mot A. Resten av spillet er jeg fri, om jeg har overlevd.

2. Jeg kan også rushe opp mot Playground gjennom Soccerfield. Her står det alltid folk som tuber og egentlig vet at du kommer uten at de er oppnmerksome på det. Så løper jeg opp på spawnen og videre mellom og i alle husene på vei mot Baren. Da kan jeg ta alle bakfra.

Jeg er virkelig ikke en fan av Main Street

ATTACK
Claymores:

TubeAreas:

SniperSpots:

Mine Ruter:
Her har jeg også to ruter, og disse er akkurat som defending rundene, bare motsatt selvfølgelig:

1. Jeg begynner ved spawnen og kjører på venstresiden av Crackhouse. Så kjører jeg mellom Ice Cream Baren og Baren. Her kommer det alltid en eller to stk. Så kjører jeg mot spawnen og tar ut han som sitter i Barber Shopen. Så går jeg tilbake og opp mot A, da har jeg alle på taket foran meg + alle som camper på A.

2. På rute to, så kjører jeg mot Playground og ned til Soccer Field: Pass på, her kommer det alltid noen. Så tar jeg ut han i Barber Shopen. Så kjører jeg opp mot A og eventuelt planter. Så tar jeg ut de som camper og sitter på taket.

Eventuell kommentar:


Sist endret av Admin den Ons Jan 20, 2010 9:51 pm, endret 2 ganger
Til Toppen Go down
https://mw2-norway.norwegianforum.net
AGreenDuck

AGreenDuck


Antall Innlegg : 16
Join date : 17.01.2010
Age : 29
Bosted : Oslo

Favela - Diskuter Strategier Empty
PosteTema: Favela Strategi   Favela - Diskuter Strategier EmptySøn Jan 17, 2010 9:30 pm

Fete kart Wink

Attack:

Bruk Marathon Pro/ Bling Pro, Cold Blooded(Helst Pro), og Ninja Pro, + silencer på våpenet.(Hvis Bling Pro bruk silencer og heartbeat sensor) Skaff deg bomben og rush til ''Roof Garden'', her kan du legge deg ned litt å vente og se om det kommer noen.. Så løper du bort til ''Fruit Stand'', se deg litt rundt etter fiender. OBS: Se etter snipere på ''Laundromat'', ''Barber Shop'' og ''Bar''. (Her hjelper heartbeat sensor første gang) Løp bort å plant bomben, før du legger deg i busken lengst mulig bort fra ''Laundromat''. Husk at du vil se hvor bomben ligger! Så ligger du her og venter på at de stakkars defenderne kommer.(Her hjelper heartbeat sensor for andre gang) Holder meg unna midten av banen .. Rundt ''Bar'', altfor mange hjørner .. Lett å bli tatt av clays og toobere. Veien kan funke hvis du har hagle/assault med heartbeat sensor og stopping power ..

Ikke noen stor fan av det andre ''Bomb Site'', men hvis du må så gå gjennom ''Brick House'', her møter du gjerne noen, før du sjekker taket til ''Grifters Green House'' og ''Barbershop'' etter snipere. Når du så får planta bomben er det opp til deg selv hva du vil gjøre, jeg pleier og løpe over til ''Grifter's Green House'' sette en claymore øverst i trappa, før jeg så setter meg nederst ..

Defence:

Litt random, bruk gjerne en heartbeat sensor, silencer og marathon/scavenger
Til Toppen Go down
Sponsored content





Favela - Diskuter Strategier Empty
PosteTema: Re: Favela - Diskuter Strategier   Favela - Diskuter Strategier Empty

Til Toppen Go down
 
Favela - Diskuter Strategier
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Invasion - Diskuter Strategier
» Afghan - Diskuter Strategier
» Derail - Diskuter Strategier
» Estate - Diskuter Strategier
» Highrise - Diskuter Strategier

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
www.mw2-norway.forumotion.com :: For Dere Medlemmer :: Diskuter Strategier På Banene-
Gå Til: