www.mw2-norway.forumotion.com
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  PortalPortal  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

 

 *NP* vs LGz - 2

Go down 
AvInnlegg
Neo
Admin
Neo


Antall Innlegg : 267
Join date : 08.12.2009
Bosted : Oslo

*NP* vs LGz - 2 Empty
PosteTema: *NP* vs LGz - 2   *NP* vs LGz - 2 EmptyOns Des 30, 2009 7:21 pm

Jaja, på tide med Re-Fight mot LGz
Denne gangen var det faktisk vi som inviterte.

Innblandede spillere:

NP:
NEO_SKOK
AlekTry
Ostepop89
Xx_Nikolai94_xX
Naits-98


LGz:
The_Zlayer
SniperEple
Darkwampire
Intertiatic



NP startet godt. LGz fikk velge bane den første kampen og den foregikk på Favela i CORE.
Fikset ikke innstillingene i starten så vi spilte CORE. Det gikk faktisk greit til tross for at
ingen hadde classes til CORE-spilling. Første runde endte med dette resultatet:


NP 4 - 1 LGz

NEO_SKOK - 520
Xx_Nikolai94_xX - 470
Ostepop89 - 70
____________________

SniperEple - 500
Darkwampire - 100
The-Zlayer - 100



Neste runde ble vi ikke enige om en bane så jeg valgte Skidrow i tillegg til at jeg fikk fikset
HARDCORE til oss. Ikke vet jeg hvorfor, jeg personlig hater den. Det endte også godt her.
Xx_Nikolai94_xX måtte bort en tur så AlekTry tok plassen hans. LGz valgte å spille på
eksplosiver her, både med RPGs og Tubing Desverre for dem løp vi både rundt og bak og
tok dem ut. Andre runde endte med dette resultatet:


NP 4 - 2 LGz

NEO_SKOK - 400
AlekTry - 350
Ostepop89 - 200
____________________

Intertiatic - 350
The-Zlayer - 150
SniperEple - 50



Neste runde var på Highrise og CORE, faen ta de innstillingene. Du må endre dem i en
spesiell rekefølge eller noe, fuck det. Denne runden var vi vel i litt lykkerus. Vi ble tatt
på senga. Denne runden kom også Xx_Nikolai94_xX tilbake så jeg (NEO_SKOK) valgte
å være spectator og la resten spille. Derfor kan jeg ikke komme med en evaluering av
spillestilen vår eller deres. Tredje runde endte med dette resultatet


NP 1 - 4 LGz

Ostepop89 - 150
Xx_Nikolai94_xX - 100
AlekTry - 100
____________________

The-Zlayer - 300
Intertiatic - 250
SniperEple - 220



Neste runde var SubBase i HARDCORE, Clanfightens mareritt for oss. Random spillere joinet som spectators,
kom og dro. Utti gamet når LGz ledet 2 - 1 måtte Ostepop89 og AlekTry dra. For de som tror at
dette skjer igjen, tar dere feil. Sier man ja, er man med til det slutter, bare en glipp fra min side
som ikke hadde sjekket det før. Kampen var uansett ett mareritt, spesialiteten til SniperEple
ligger vel i navnet hans. Dette gikk hard utover oss med enda ett tap. Da var stillingen 2 - 2
i game og neste kamp var avgjørende. Fjerde rundes resultat:


NEO_SKOK - 250
Xx_Nikolai94_xX - 0
____________________

SniperEple - 450
The-Zlayer - 200
Intertiatic - 150



Siste og avgjørende kamp valgte jeg at skulle være på Rundown. Var det et heldig valg for oss?
Hvertfall ikke med SniperEple på motsatt lag. Hva tenkte jeg på når jeg valgte en åpen bane.
Plasserte han seg riktig fikk ikke vi beveget oss over noen av bruene. Vi åpnet med 1 - 0. Så ble
stillingen 1 - 2 til LGz etter tre runder. Vi vant neste 2 - 2. LGz tok enda en seier. 2 - 3. Neste vant
heldigvis vi. Dette var en triller. 3 vs 3 - siste match, siste runde. Naits-98 døde kjapt den siste
runden. Veldig kjipt siden han hadde ryddet opp etter meg og Xx_Nikolai94_xX noen ganger før.
Jeg fikk også drept en etter Naits-98 hadde dødd. 4 spillere stod igjen på banen. Vi defendet og
plutselig så jeg at "DEFEND A" ble rødt. Jeg kikket nederst i venstre hjørnet. To tekster poppet opp.
Xx_Nikolai94_xX hadde drept de to resterende og i mic'en hørte jeg: Eg defusar'n eg. Fy faen, takk
og lov for det. Xx_Nikolai94_xX var matchvinner og var den som gjorde at vi til slutt tok seieren.
Femte rundes resultat:


Xx_Nikolai94_xX - 500
NEO_SKOK - 300
Naits-98 - 150
____________________

SniperEple - 300
The-Zlayer - 250
Intertiatic - 120




NP's andre seier over LGz klanen. Takk til:
NP*2 - AlekTry
NP*3 - Naits-98
NP*4 - Xx_Nikolai94_xX
NP*5 - Ostepop89

Hilsen NP*1 - NEO_SKOK
Til Toppen Go down
https://mw2-norway.norwegianforum.net
 
*NP* vs LGz - 2
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
www.mw2-norway.forumotion.com :: Alle Må Lese :: Clanfights og Clanfightreferater-
Gå Til: